یک

خرید بک لینک

سلام.

میخوام بعد این دوباره بنویسم...

با نوشتن اروم میشم.

با این تفاوت که رمزم رو به کسی نمیدم.

و کسایی که شماره تلفنم رو دارن میتونن وارد بشن.

اینطوری فقط دوستایی که میشناسمشون و ازشون مطمعنم میتونن بخونن.

ببخشید.

رمز: 4رقم اخر خط ایرانسلم.

یک...

ما را در سایت یک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: شنبه 29 آبان 1395 ساعت: 5:04

برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
یک...

ما را در سایت یک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: شنبه 29 آبان 1395 ساعت: 5:04

برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
یک...

ما را در سایت یک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: شنبه 29 آبان 1395 ساعت: 5:04

برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
یک...

ما را در سایت یک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: شنبه 29 آبان 1395 ساعت: 5:04

برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
یک...

ما را در سایت یک دنبال می‌کنید

برچسب: شیر موکا,شیر موکا میهن,طرز تهیه شیر موکا, نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: شنبه 29 آبان 1395 ساعت: 5:04

برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
یک...

ما را در سایت یک دنبال می‌کنید

برچسب: عکس دوران کودکی,عکس دوران کودکی بازیگران,عکس دوران کودکی شهاب حسینی, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: شنبه 29 آبان 1395 ساعت: 5:04

خدافظ برای همیشه. دیگه هیچوقت برنمیگردم.: (+فقط اینو میدونم دیگه هیچوقت نمیتونم زندگی کنم.هیچوقت.به معنای واقعی دلم مرد.دیگه فکر نمیگنم به ارامش برسه و اروم شه.همون لحظه ای که اروم گرفت به بازیش گرفتن.: (***بعدا نوشت: ممنونم از کامنتاتون و حس نگرانیتون.لظف کردین.یه نفر از خوندن مطالبم ناراحت شد و اون یه نفر برام واقعا عزیزه.دوست ندارم ناراحتش کنم.دوست ندارم ناراحتیش روببینم.خیلی دوست دارم دوباره بنویسم اما بخاطر ناراحتی اون یه نفر نمیتونم.ببخشید. یک...

ما را در سایت یک دنبال می‌کنید

برچسب: باید برم,باید برم بابک جهانبخش,باید برم سرم بره,باید برم باید بری,باید برم حرم,باید برم از اینجا,باید برم مسافرم,باید برم نریمانی,باید برم سیلور باند,باید برم مجید اصلاحی, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 16:34

دلم میخواد مثل پرواز ازاد باشم... : )نه رفتنی...نه موندنی...نه انتظاری...نه دلشوره ای...نه حس دلتنگی...ازاد ازاد ازاد...از امشب دیگه ازادم. : )تمام عشق و وجودم فقط پزشکی خواهد بود.همین و بس.پرواز؟؟؟؟؟؟؟دلژین جان؟؟؟؟؟میشه بیشتر پست بزارین؟؟؟؟؟؟؟؟از درساتون ...از محیط دانشگاه...از جذابیت هاش...وقتی مطالبتون رو میخونم واقعا انرزی میگیرم واسه خوندن.یه حس عالی... یک...

ما را در سایت یک دنبال می‌کنید

برچسب: آزادی,آزادی بیان,آزادی یواشکی,آزادی ایران,ازادی رادیو,آزادی منبج,آزادی خرمشهر,آزادی چیست,آزادی مشروط,آزادی موصل, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 1:03

من هیچوقت بهش توهین نکردم...اما امشب نتونستم کنترل کنم و دختر بدی شدم که باهاش بد حرف زدم.بقول غزاله لعنت به احساس دخترانگیمون.همیشه رو تخم چشمام جاداشت...حتی وقت هایی هم که باهام بد حرف میزد و با رفتارش و زبونش توهین میکرد بازم بد رفتار نکردم و بهش احترام گذاشتم.درقبال همه رفتاراش احترام گذاشتم.اما امشب واقعا دلم ازش گرفت...دلم شکست ازش...با اینکه دلم گرفته و ناراحتم وگریه کردم امااز امشب دیگه ازادم.ازاد ازاد...یه ذهن ازاد که توش کسی نیست.و نبایدم باشه... یک...

ما را در سایت یک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 1:03

وقتی چند روز مریض باشی و فقط خوابیده باشی... یا فقط تو کمای ذهنی باشی...اینقدر تو ذهنت زجر بکشی که حد نداشته باشه...وچند روز صبحونه و شام ونهارت فقط فقط باشه سوپ جو و میوه سیب...و امروز از خواب بیدارشی و ببینی همه رفتن دنبال کاراشون و نونم نداری که صبحونه بخوری ....ای چه بده...ووقتی بری ببینی یه عدد ماشینم تو پارکینگ نیست که بخوای بری نون بگیری...: (باید خودت تو خونه با اون حال مریضت به فکر صبحونه درست کردن باشی.یه لیوان شیرکاکایو با لبه شکلاتی+کیک وانیلی با سس شکلاتی و به علاوه یه حس دلتنگی و نبود عشقت که تمام وجودت تمنای بودنش رو میکنه.:( یک...

ما را در سایت یک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 2 آبان 1395 ساعت: 9:02

صفحه بندی